Čime se bavimo?

ZAŠTO je školica slikanja korisna za vaše DETE?!

  •  Razvijamo svest kod deteta o njegovoj želji i potrebi da nešto izrazi i učimo ga da na adekvatan način nađe rešenje da to i učini.
  •  Upoznajemo decu sa njihovim emocijama, razvijamo kreativne i motoričke sposobnosti, socijalizacija.
  • Dete uči sve tajne perspektive, kontrast i senke, kroz širok spektar boja i materijala.
  • Razvijamo percepciju, finu motoriku, radoznalost, osećaj za kolorit i formu.
  • Dete neposredno vidi rezultat svog truda i rada i stiče poverenje u sebe i svoje sposobnosti.
  • Od ranih dana učimo decu o vizuelnoj kulturi i estetici, pravimo razliku između različitih tehnika i učimo da vrednuju umetnost.
  • Školica slikanja podstiče razvoj pamćenja, produžavanje koncentracije i usmeravanje pažnje.

Zašto su kreativne radionice dobre za decu od 4 do 7 godina?

 Ovo je podsetnik roditeljima male dece, šta bi bilo da ne bi bilo? Svedoci smo napretka u tehnološkom i obrazovnom smislu. Svakodnevno, nove informacije preplavljuju internet, literaturu, novine. Nove igračke zamenjuju stare, sa novim opisima i dodacima. Uz sve to, brz način života i odsustvo roditelja, nameće trend i stavlja u ruke deci gotova rešenja.
KREATIVNOST

 Ukoliko želite da očuvate kreativnost deteta nemojte gomilati previše igračaka. Kao deca smo se igrali na selu kamenčićima. Od njih smo pravili figurice, stepenice, lutkice. A današnja deca to ne znaju. Ne usvojivši staru igračku, dete prelazi na novu, ne analizira njene mogućnosti, da bi je vrlo brzo odbacilo što predstvlja siguran način da ubija svoju kreativnost. Kod nas će se dete osloboditi dosade, jer mu mi nudimo polugotove i nedovršene materijale, materijale iz prirode, materijale od kojih može nešto da se napravi i da bude zanimljivije od nove igračke. Svako dete u sebi nosi kreativnost, a naš zadatak je da mu pomognemo da tu kreativnost zna da iskoristi i da uživa u njoj. Kreativnost je mentalni proces koji uključuju stvaranje novih ideja, pojmova, ili rešenja problema, ili novih veza između postojećih ideja ili pojmova. Negujmo od malena kreativnost vašeg deteta jer mu na taj način pomažemo da razvija nove ideje, da stvara i kreira u daljem životu.

MAŠTA
 Stvaralaštvo ili kreativnost je sposobnost stvaranja nečeg novog, veštinom mašte. Ovaj termin obično se odnosi na bogatstvo ideja i originalnost razmišljanja, ali i praktičnost rada. Ajnštajn je jednom rekao: „Mašta je važnija od znanja“. Mašta otvara vrata mogućnostima. To je mesto gde se rađaju dečija kreativnost, genijalnost i razmišljanje iz drugačije perspektive. Mašta i igra uloga su način na koji mala deca uče o svetu koji ih okružuje. Tokom maštovite igre, deca manipulišu različitim predmetima, izražavaju sebe verbalno i neverbalno, planiraju (namerno ili nenamerno), deluju, stupaju u interakciju sa drugima, reaguju i isprobavaju različite uloge. Mašta podstiče kognitivni i socijalni razvoj. Želja svakog roditelja je da odgaji dete koje je dostiglo svoj puni intelektualni i društveni/emocionalni potencijal. U ranom obrazovanju, upravo su veštine kritičkog razmišljanja i sposobnost kreativnog rešavanja problema ključne za pravilan dečji razvoj. Zamišljanje, isprobavanje novih načina da se nešto uradi i eksperimentisanje pomažu da se razvije kritičko razmišljanje kod dece i podstiču kreativno rešavanje problema. Osim toga, mašta podstiče socio-emocionalni razvoj tako što omogućava deci da razmišljaju o različitim rešenjima, čime deca stiču veće samopouzdanje, koje dolazi do izražaja u interakciji sa drugim ljudima. Mašta i kreativnost su, takođe, veštine koje će deci jednog dana biti potrebne na radnom mestu.
UMETNOST
Podstaknite umetničke aktivnosti. Umetnost je kreativan izraz koji razvija maštu, a ne lekcija kako da se stvori umetničko delo. Kroz slikanje, vajanje, pravljenje kolaža ili predmeta od gline i crtanje, umetnost je način da deca koriste svoje emocije, donose odluke i izraze svoje ideje. Manipulacija umetničkim materijalima pruža osećaj slobode, dok istovremeno podstiče fokus i koncentraciju. Umetničke aktivnosti, takođe, razvijaju fine motoričke sposobnosti i koordinaciju oko–ruka. Osim toga, one jačaju samopouzdanje, jer deca stiču osećaj za ovladavanje materijalom stvarajući novo umetničko delo. Uz maštu i kreativnost, obična kartonska kutija postaje neverovatan predmet za igru. Mi ćemo vam pokazati na koji način možete to da podstaknete, kako vaše dete bude raslo. Crtanje, modeliranje i pravljenje predmeta od različitih materijala omogućava deci da koriste maštu i vežbaju svoju kreativnost. MI vam nudimo rešenja za dečiju inspiraciju u našim kreativnim radionicama.
FINA MOTORIKA
 Fina motorika je sposobnost da se prave precizni sitni pokreti rukom uz zadržavanje dobre koordinacije između prstiju i oka. Fina motorika se razvija sa uzrastom – od početnih nespretnih pokušaja deteta da samostalno koristi kašiku, pokreti ruke tj. šake vremenom postaju precizniji, sve do momenta kada dete može da uzme olovku i da je kontroliše, tako da uspeva da napiše slova između dve linije! Fina motorika je od suštinskog značaja za pisanje što predstavlja dovoljan razlog da se obrati pažnja na razvijanje te veštine, mnogo pre polaska u školu. Zato smo mi tu. Kod nas deca od 4 godine imaju brojne aktivnosti koje podstiču razvoj fine motorike. Najveći napredak ovih veština kod dece jeste između četvrte i šeste godine. U kreativnoj radionici kroz igru i obavljanje zadatih aktivnosti, dete isproba svoje mogućnosti, što znači da mu mi pomažemo samo u onome što ono samostalno ne može izvesti.
PAŽNJA
Pažnja je životno važna sposobnost s kojom se rađamo i koju razvijamo odrastajući. To je proces koji nam omogućuje da se usmerimo na važne informacije, a zanemarimo nevažne.  Ona određuje koje podatke naš um obrađuje nevezano za situaciju u kojoj se nalazimo. Pažnja nam omogućava siguran razvoj i sposobnost učenja. Ubrzani način života ne ide na ruku spontanom razvoju pažnje. Današnja deca su od najranijeg doba naučena da sve dobiju pritiskom na dugme. Na taj način ne razvijaju strpljenje i “nemaju vremena” za usmeravanje pažnje. Međutim, sve što se razvija kod dece možemo da unapredimo i treniramo, pa tako i pažnju, o čijoj visini znatno zavisi buduća sposobnost učenja i pamćenja. U predškolskoj dobi prevladava nehotična pažnja. S polaskom u prvi razred, zbog organizacije nastave i izloženosti mnoštvu informacija, dete mora imati razvijenu namernu pažnju i mogućnost koncentracije, koje se počnu naglo razvijati od šeste godine. Tada se širi opseg dečije pažnje i menja krug predmeta koji privlače njegovu pažnju. Uzrast od četvrte do sedme godine predstavlja period intenzivnog detetovog razvoja. Verbalno, motorički, manuelno, emotivno… ono burno prelazi iz jedne faze u drugu. Čuvena teza da je dete “tabula rasa” (neispisana tabla) upravo u uzrastu od četvrte do sedme godine gubi svoje značenje. Vaš uticaj je i dalje presudan.

Kreativna radionica

Kreativna radionica kao najznačajnija aktivnost, istovremeno i najvažniji podsticaj razvoja kod deteta u ovom uzrastu. Kroz igru će se razvijati, uspostavljati određena ponašanja, učiti najrazličitije pojmove i sticati brojna iskustva. Upišite vaše dete na vreme.
Kreativna radionica, UG ”4 ART
  • Stevana Musića 14, 21000 Novi Sad, Srbija
  • 065 8080194

  • https://skola-slikanja-ug-4-art.business.site/

  • Ponedeljak – Petak: 10:00–19:00

  • Interaktivna nastava

  • Opremnjene prostorije

  • Prilagodjeno svim nivoima znanja

  • Iskusni predavači

Specifikacija kurseva

Naziv kursa Nivo kursa
Slikanje /
Kreativne radionice /