Čime se bavimo?
ZELENO SVETLO – Auto škola – Ideja vodilja od osnivanja bila je unapređenje kvaliteta obuke i edukacija budućih vozača u cilju povećanja bezbednosti u saobraćaju.
Koristeći savremene metode obuke vozača i izborom kadrova i sredstava, već 1995. godine Zeleno svetlo je proglašeno za najbolju auto-školu u Srbiji koji epitet i danas uživa.
Uvođenjem novih metoda obuke, postavili smo standarde u ovoj oblasti na našim prostorima.
Aktivno učestvujući u radu međunarodnih organizacija koje se bave edukacijom vozača i polaganjem vozačkih ispita (IVV, CIECA, IRU Academy)
ZELENO SVETLO – Auto škola – Teorijska obuka:
Zakonom o bezbednosti saobraćaja RS propisana je obavezna teorijska nastava za vozače B kategorije u trajanju od 40 nastavnih časova(30n/h predavanja i 10 časova vežbanja svih saobraćajnih situacija) i to po najviše 3 n/h dnevno u trajanju od po 45 minuta.
Na osnovu programa teorijske obuke, auto škola ZELENO SVETLO formirala detaljan plan realizacije svih pojedinačnih časova nastave korisreći se pedagoško-andragoškim metodama izvođenja grupne nastave.
U cilju sticanja što višeg nivoa znanja kandidata i izgradnji pozitivnih stavova o samostalnom i bezbednom ponašanju u saobraćaju,akcenat u teorijskoj obici kandidata dali smo tzv. Interaktivnoj nastavi uz aktivno učešće kandidata za vozače.
Nastava je zasnovana na multi-medijalnim principima i to:
power point prezentaciji,
animaciji tj. simulaciji saobraćajnih situacija,
video prezentaciji u realnim uslovima saobraćaja korišćenjem najsavremenijih nastavnih sredsatava i metoda zemalja zapadne Evrope i sveta u obuci vozača.
Nastavu izvodi diplomirani inženjer saobraćaja, licencirani predavač Milenko jezdimirović sa višegodišnjim iskustvom u obuci kandidata i izvođenju nastave.
ZELENO SVETLO – Auto škola – Simulator:
-pocetna obuka na simulatoru
-video obuka u realnim uslovima po fazama obuke
-izvodjenje radnji u saobracaju (VIDEO)
PREDNOSTI OBUKE NA SIMULATORU
-Sticane vestine upravljanja vozilom bez prisustva straha od potencijalne opasnosti u realnim uslovima saobracaja,
-Smanjene troskova odrzavanja usled nedovoljnog znjanja rukovanja vozilom,
-Smanjenje zagadjenja okoline (ekologija),
-Brze savladjivanje programa obuke I broja casova ( iskustveno u Nemackoj za 25%),
-Brža amortizacija simulatora od vozila.